Friday, June 13, 2008

من جوه منى يعنى من نفسيتى الداخليه




اممممممم ادى امتحانين خلصوا والحمد لله كانوا تمام جدا وان شاء الله ربنا يكرمنى فى الباقى
طيب ايه سبب الاحساس الرخم ده
انا متضايقه ليه
عارفين انا حاسه بايه
انا حاسه كانى حاجه من جوايا فاضيه اوى اوى بجد
حاسه بفراغ مش طايقاه نفسى يطلع ومش عارفه
حاسه انى عاوزه اتنفس ومش عارفه كانى عاوزه اطلع بره حدود نفسى واتحرر من سيطره نفسى المعقده دى
طيب ايه السبب ؟؟؟
ده اللى هيجننى بقى
فى اغنيه اسمها حكايه منسيه بتاع شذى مش عارفه ليه ماثره فيه اوى كده
محسسانى ان انا اللى بتتكلم بتحسسنى انى مكسوره اوى ومحدش عارف ده
بس اكيد هقوم واكيد هبقى اقوى واحسن
بس لاانا مش مكسوره
هتكسر من ايه اصلااااا
اانا مش فى جديد خااااااااااالص
بس برضو هوه ده الاحساس اللى بتديهونى الاغنيه
ايه ده تصدقوا ممكن فيها شويه منى
لا ده كتير
(حكايه صغيره ومرت لا نفعت حد ولا ضرت انا واحده من الوهم اتضرت وفقت يادوب)
امممممممممم طبعا بتقولو ايه المجنونه دى ايه اللى بتكتبه ده
بس هوه ده اللى جوايا يعنى عاوزنى اكدب يعنى
مااااااااا علينا
بس برضو الحياه جميله
انا عندى شوية اصحاب سكره وبحب اسرتى جداااااااااااا وحياتى بجد حلوه وبحمد ربنا عليه
اطبعا كده اتاكدتوا انى مجنونه لانى من دقيقتين كنت بقول ان انا متضايقه
ههههههههههه
اصل ده الواقع بتاعى واللى فى الاول ده اللى جوايا
اه فى اغنيه تانيه اسمها فين الحبايب دى برضو يتعيطنى اوى
نكديه انا اوى صح؟؟؟؟
لا والله بس الاغنيه دى بقى فعلا بتفكرنى بنااااااااس كتير يا اما سابونى على غير ارادتهم عشان بكل بساطه ماتوا يا اما النداله هى كانت السبب
يااااااااااه دى كانت ايام غريبه او انا اللى كنت غريبه يا اما الناس هى اللى غريبه مش عارفه
بس اكيد كان فى حد غريب فى الموضوع(ادى الحيايب ياقلبى يا سايب جرحك يقدر عليه بيع اللى باعوا دول همه اللى ضاعوا وامسح دمعة عينيك )(باقى سكاتك بيدارى فى اهاتك باقى دمع هوان شوف فى حكاياتك هتلاقى حياتك ضاعت قبل الاوان)
اه اتخنقتوا من النكد وللا ايهخلاص خلاص عشان انا كمان بدات اتخنق
امممممممممممم مفيش كلام تانى يعنى ايه اللى هكون عاوزه اقوله ليكوا مثلا مثلا
يللا بااااااااااااااااااى هصدعكوا بعد الامتحانات بقى وهكتب كتيييييييييييييييرسلااااااااااااااااااااااااااااااااموز لاصحابى

1 comment:

  1. وفقكم الله في امتحانكم
    وبلاش افكار من دي في الامتحانات لحسن كده هيبقي تأثيرها مش كويس

    ReplyDelete