Friday, February 8, 2008

هى ومدحت

المشهد الاول:
هى : لالا ما اقدرش اعمل كده ده ضد مبادئى واخلاقى.
هو : ليه يا حبيبتى،انتى مش واثقه انى بحبك؟
هى : طبعا،بس ما اقدرش ده لو حد عرف هيقطعونى.
هو : ومين بس اللى هيعرف ما تخافيش انا عامل حسابى.
هى:يا مدحت اياك تسيبنى او تتخلى عنى فى يوم.
هو : وانا اقدر ده انتى عمرى وحياتى،اطمنى يا روحى هاه خلاص وافقتى؟
هى : خلاص وهوه انا هلاقى امان فين غير معاك.
هو : وانا باكدلك انك عمرك ما هتندمى.
((وسابها الذئب المتوحش بعد ما خد غرضه منها،ودى نتيجة اللى يطمن لمدحت،اوعى حد يسمع لمدحت ايتها الحملان الوديعه ده متوحش متوحش،بكرر متوحش))

المشهد الثانى:
هى : هقتلك يا مدحت لو ما اتقدمتليش.
هو : هههههههه ظنانتى اجبن من انك تعمليها وانا ما ضربتكيش على ايدك
.هى : يا ندل،مش هسيب حقى وحق ابنى
.((خلوا بالكوا بقى فى طفل فى الموضوع كمان))
هو : انتى احسنلك تخلصى منه،وما تخافيش عشان انا طيب هديكى قرشين للعمليه.
هى : اه يا زباله ،انت لازم تموت لازم لازم
(تصرخ بجنون)
.هو : اطلعى بره، الظاهر انى كنت متساهل معاكى زياده عن اللزوم.
هى : ((فى عينها نظرة شر)) بكره تندم يا مدحت

.المشهد الثالث:
((مدحت نايم فى الشقه وهي بتتسحب للشقه))
هى : ((تصرخ)) هقتلك يا مدحت،
((ضحكه شريره))
هو : انتى بتعملى ايه يا هبله؟
هى : هوريك الهبل بعينه وهولع فيك يعنى هحرقك،انا جبت البنزين خلاص.
((راحت مغرقه البنزين عليه وولعت فيه))
هو : ااه الحقوووووووونى،بس انتى لازم تموتى معااايا.
((يجرى وراها وهو مولع، هى تجرى بسرعه))
لكن
اذ فجاة وقف
عارفين ليه
عشان البنزين خلص

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
:D:D:D:DTHE WRITER:EMANTAB3AN ELKESSA ELMO3ABERA DE BETDOL 3LA MAWHEBTY EL FAZEE3AAATELL ME WHAT DO U THINK OF IT?I KNOW OFCOURSE THAT IT'S PERFECT,BUT MAKING SURE :P:P

No comments:

Post a Comment